Happybytes Bare Data

Vennligst sjekk at mobilnummeret ditt er rett skrevet, og forsøk igjen.

Vennligst sjekk at du har valgt rett produkt og prøv igjen, eller kontakt vårt kundesenter for manuell bestilling.

Noen felt er tomme eller feil utfyllt. Vennligst sjekk at alle felt er rett utfylt, og prøv igjen. Kanskje en fødselsdato er oppgitt i feil format? Skal være dd.mm.åååå, eksempel 01.12.1990

Kjære kunde

Det ser dessverre ut til at kredittsjekken hos vår kredittpartner ikke ble godkjent. Det kan være mange grunner til dette, men som oftest er det en av følgende:
- Du har en kredittanmerkning
- Du er under 18 år
- Du har reservert deg mot kredittsøk
- Du har en adresse i utlandet

For spørsmål om hvorfor kredittsjekken feilet og eventuelle rettelser, ta kontakt med vår kredittpartner BizNode på https://www.bisnode.no/kontakt/

Vit også at vi jobber konstant med alternative løsninger slik at enda flere skal kunne få seg et Happybytes-abonnement. Om du skulle ha noen andre spørsmål er det selvfølgelig bare å kontakte oss på kundeservice enten via e-post (kundeservice@happybytes.no) eller i chatten på happybytes.no

Det oppstod et problem ved verifiseringen av adressen din. Vennligst sjekk at adressen er den samme som oppgitt i folkeregisteret og forsøk igjen.

Så bra! Du er allerede kunde hos oss. Dessverre kan vi ikke ta imot bestilling her, kontakt oss derfor på kundeservice enten via e-post (kundeservice@happybytes.no) eller i chatten på happybytes.no så skal vi hjelpe deg.

Vennligst kryss av for at du godtar våre vilkår og personvernserklæring.

Det ser ut til at skjema ikke husker dine data lengre på grunn av tidsavbrudd. Vennligst last inn siden på nytt og forsøk igjen.

Vennligst sjekk at ditt personnummer, 11 siffer, er korrekt utfyllt.

Det ser desverre ut til at våre forretningssystemer ikke er on-line akkurat nå - og vi kan derfor ikke ta imot bestillingen din. Vennligst prøv igjen senere, eller kontakt vårt kundesenter for manuell bestilling.

Navn og personnummer stemmer ikke med hverandre. Vennligst sjekk at eventuelle mellomnavn også er oppgitt, at det ikke er lagt inn dobble mellomrom eller mellomrom på slutten, og at navnet ellers er korrekt.

Det ser desverre ut til at det er noe feil med din bestilling. Det kan være at mobilnummer du ønsket et nytt abonnement på er eiet av noen andre eller lignende. Vennligst kontakt kundeservice for manuell bestilling.

En teknisk feil oppstod. Vennligst start bestillingen på nytt eller kontakt kundeservice for manuell bestilling.

Du har allerede en gammel konto hos oss. Vennligst kontakt kundeservice for manuell bestilling.

En feil oppstod ved tildelingen av nytt telefonnummer. Vennligst start bestillingen på nytt eller kontakt kundeservice for manuell bestilling.

Du har brukt opp grensen på 2 nye telefonnummer. Vennligst kontakt kundeservice for manuell bestilling.

Telefonnummeret er allerede i bruk hos oss. Vennligst kontakt kundeservice dersom du har spørsmål.

Telefonnummeret du forsøker å flytte til oss er allerede under behandling. Vennligst kontakt kundeservice for manuell bestilling.

Telefonnummeret du forsøker å flytte til oss er allerede under behandling. Vennligst kontakt kundeservice for manuell bestilling.

Hva skjer nå?

Bestillingen din er registrert hos oss, og du vil nå motta en ordrebekreftelse på epost, samt et velkomstbrev med SIM-kort i løpet av 3-4 virkedager. Av sikkerhetsårsaker sender vi SIM-kortet automatisk til din folkeregistrerte adresse.

Om du har bestilt overføring av eget mobilnummer tar dette normalt 7 virkedager og du vil motta en SMS med tidspunkt for aktivering/portering. Ved nummeroverføring sier vi opp abonnementet hos din tidligere leverandør. Ettersom nummeret skal overføres til oss er det viktig at du ikke sier opp dette nummeret selv, da dette kan føre til problemer med overføringen.

Obs: Om du ikke har mottatt vår epost, vennligst sjekk spamfilter/søppelpost.

Reaktivering av BankID

Med nytt SIM-kort må BankID på mobil aktiveres på nytt i nettbanken din. Vær oppmerksom på at dette vil kreve innlogging med kodebrikke. Om du mangler kodebrikke kan det være lurt å bestille en ny hos banken din nå.

Spørsmål

Om du har noen spørsmål eller ønsker å endre opplysninger i bestillingen din er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, via chatten på våre nettsider eller per epost på kundeservice@happybytes.no.

Angrerett

Du har lov til å angre. Ønsker du å benytte deg av angreretten fyller du bare ut angrerettskjema, og sender dette til kundeservice@happybytes.no.
Angrerettskjemaet kan du laste ned her.