Bestill ditt Happybytes abonnement

Vennligst sjekk at mobilnummeret ditt er rett skrevet, og forsøk igjen.

Vennligst sjekk at du har valgt rett produkt og prøv igjen, eller kontakt vårt kundesenter for manuell bestilling.

Noen felt er tomme eller feil utfyllt. Vennligst sjekk at alle felt er rett utfylt, og prøv igjen. Kanskje en fødselsdato er oppgitt i feil format? Skal være dd.mm.åååå, eksempel 01.12.1990

Kjære kunde

Det ser dessverre ut til at kredittsjekken hos vår kredittpartner ikke ble godkjent. Det kan være mange grunner til dette, men som oftest er det en av følgende:
- Du har en kredittanmerkning
- Du er under 18 år
- Du har reservert deg mot kredittsøk
- Du har en adresse i utlandet

For spørsmål om hvorfor kredittsjekken feilet og eventuelle rettelser, ta kontakt med vår kredittpartner BizNode på https://www.bisnode.no/kontakt/

Vit også at vi jobber konstant med alternative løsninger slik at enda flere skal kunne få seg et Happybytes-abonnement. Om du skulle ha noen andre spørsmål er det selvfølgelig bare å kontakte oss på kundeservice enten via e-post (kundeservice@happybytes.no) eller i chatten på happybytes.no

Det oppstod et problem ved verifiseringen av adressen din. Vennligst sjekk at adressen er den samme som oppgitt i folkeregisteret og forsøk igjen.

Så bra! Du er allerede kunde hos oss. Dessverre kan vi ikke ta imot bestilling her, kontakt oss derfor på kundeservice enten via e-post (kundeservice@happybytes.no) eller i chatten på happybytes.no så skal vi hjelpe deg.

Vennligst kryss av for at du godtar våre vilkår og personvernserklæring.

Det ser ut til at skjema ikke husker dine data lengre på grunn av tidsavbrudd. Vennligst last inn siden på nytt og forsøk igjen.

Vennligst sjekk at ditt personnummer, 11 siffer, er korrekt utfyllt.

Det ser desverre ut til at våre forretningssystemer ikke er on-line akkurat nå - og vi kan derfor ikke ta imot bestillingen din. Vennligst prøv igjen senere, eller kontakt vårt kundesenter for manuell bestilling.

Navn og personnummer stemmer ikke med hverandre. Vennligst sjekk at eventuelle mellomnavn også er oppgitt, at det ikke er lagt inn dobble mellomrom eller mellomrom på slutten, og at navnet ellers er korrekt.

Det ser desverre ut til at det er noe feil med din bestilling. Det kan være at mobilnummer du ønsket et nytt abonnement på er eiet av noen andre eller lignende. Vennligst kontakt vårt kundesenter for manuell bestilling.

1

Happybytes Mobil

  • Full Telenor dekning
  • Mobildata: betal kun for det du bruker (samme pris i EU)
  • Fast, løpende eller pakkepris på tale/SMS (samme pris i EU)
Du har valgt å få nytt mobilnummer fra oss med ditt nye SIM-Kort. Du vil motta nytt SIM-Kort i porten med det nye nummeret.
Legg til ett eller flere abonnement Gå videre